sobota, 26 lipca 2014

Słowem Wstępu

Hej wszystkim!
Mam zamiar prowadzić tutaj bloga o tematyce potterowskiej, a mianowicie Dramione! Na samym początku chciałabym powiedzieć, że rozdziały nie będą pojawiały się regularnie. W te wakacje mam dwa razy mniej czasu, więc nie zawsze będę się wyrabiać z napisaniem nowej notki, a nie chcę wam nic obiecywać. Mam jednak nadzieję, że brak systematyczności będzie nadrabiać długość notek, bo przewiduję, że rozdziały będą dość długie. Jeśli chodzi o opowiadanie, to cała akcja będzie toczyć się w czasie stanu wojennego w magicznym świecie. Będę opisywać życie naszych bohaterów w czasie wojny, ich przygody, a także problemy i obowiązki. Mam nadzieję, że opowiadanie przypadnie wam do gustu i zostaniecie tu na dłużej. 
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, zapraszam do zakładki "bohaterowie", gdzie poznacie główne postacie, lub "o historii", gdzie możecie zobaczyć jaki mam pomysł na to opowiadanie.
A tymczasem zapraszam na prolog, który niedługo pojawi się na blogu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz